Merhabalar erken doğum riskim vardı ve o dönem bebeğe kilo aldırmak istedim ama nafile burada yazılan kaşar, muz, kuruyemiş, et, tavuk, balık, süt, maden suyu vs hepsini düzenli yedim ama normal alacağı kadar aldı 😂 anneden bebeğe giden damarlar, plasenta bu konuda önemli rol oynuyor. Yine de bunlara ilave ben şunu yaptım ve kilo artışı gördüm diyeniniz var mı? Belki aynı dertten muzdarip olanlara faydası olur. Artık 36+2 erken doğum riskim yok, kilo konusunda haftası ile uyumlu çok şükür