Bugün sabah kalktım boğaz ağrım.vardi hala devam ediyor akşam üstü baş ağrısı da başladı hala oda devam ediyor. Aile hekimine mesaj attım largopen yutabilir miyim diye bebeğe zararı olmayacağını söyledi bende yuttum. Ama çok endişeliyim,34 haftalık olduk bu hafta covid 14 haftalıkken yakalandım hafif atlattığımı düşünüyorum şu an ikinci ye Olabilir mi🥺🥺