Meryemcakmak01 normal canm tuz tüketimine ve hamileliğin doğasına bağlı ödem oluyor vücutta oluşan ödem el bileklerinde sinir sıkışmasına neden oluyor parmaklar o yüzden uyuşuk biri yazmış hatta karpal tünel sendromu 👍 normal yani korkma bnm iki elimde aynı şekilde 2 aydır uyuşuk 3er parmağım çok skldm artık 40.haftadaym bakalm. Napayım dersen tuzu kes başka da bişe yok zaten ama yine de hafif oluyor ödem.