Sibeeelmoom bence gayet normal 10+2 günlük hamiline bütünle kadar fena bulantım vardı mesela Bugün çok az bulandı ve akşam yemeği yedim haftalar sonra tek başına bulantı kesilmesi bir sorun olmaz göğüs hassasiyeti akıntı ağızda metalik tat daha bir çok şey kötü düşünme kanama veya lekelenmem yoksa içini rahat tut kendini yorma unutma iki canlısın