Bundna beş gün önce hastaneye yatisim yapılmıştı dogumahnede yattım nst de sancı çıktığı için hemen yan yataklarda sancı çekip doğuran anneler vardı birkaç tanesi doğum esnasında büyük tuvaletini yaptı ve ebeler gercekten kötü davrandı o annelere aklımda bir köşede hep kaldı bende de aynısı olur mu diye