Assya06 Haftanın içine girdik. Tüm vücudum ağrıyor karnım üstten alta doğru kasılıyor sizce normal mi? Yatarak ya da oturarak geçmiyor doğum yaklaşmış olabilir mi?
Ortmenanne16 maybeoneday bize bebek gibi geliyor ama öyle değil bildiğiniz karnınızı komple taş gibi semsert oluyor
Assya06 Ortmenanne16 aynen Ortmenanne16 etrafta normal doğum yapan da kalmadı fikir alamıyorum araştırınca da bir şey çıkmıyor
Ortmenanne16 Assya06 benim yakın arkadaşım doğum yaptı 2 ay evvel bende hep ona sordum gerçi herkesin hikayesi farklı ama 🤭🤭🤭
Arzudefne Aa ben o kasılmaları bebek geriliyo sanıyodum. Yalancı kasılma mıymış o. Bizde 37+4 olduk. Düzenli değil şuan için iki saatte de olabiliyor 4saatte de. Bazen akşama kadar da olmuyor .
Arzudefne Birde bu kasılmalara bel ve kasık ağrısı ekleniyor bi 30-40 sn sürüyor sonra geçiyor. Ama işte düzenli olması gerektiği için dikkate almamak lazı.m. bol bol su içip yürüyüş yapıp dinlenmek lazım.
gizemsbsl Bendede ayaklarımda yanma acı var böyle olan var mı bir de bebek hareketleri azaldı baya 37+0 bugün
maybeoneday gizemsbsl 37.haftadayken hareketlerde azalma bende farkettim yeri daraldığı için rahat hareket edemiyor ve hissedemiyoruz doktır en az 10 kez hareket etmesi lazım gün içinde takip et daha az olursa gel demişti. Çok şükür 10dan fazla oluyor 🥰
Assya06 gizemsbsl ayakların şişiyor olabilir suyu azalttığım zaman yaşıyorum aynı durumu su içtikçe düzeliyor
Arzudefne Ayak acıması bende sabahları oluyordu. Doktoruma sordum. Ayak sabaha kadar ödem yaptığı için oluyormuş. Yatarken bir kaç yastık koy ayağının altına o şekilde uyu. Bugün bi dene bakalım belki seninde ödemden kaynaklıdır.
Egeligif maybeoneday canım bende 39 u bitirdim yeni başladı kasılma 3-4 gündür zipliyorum topun üzerinde birde düzenli yürüyüşe başladım . Dün ilk kez kasilmayi tüm karnında hissettim . Bu arada benimde ilk doğumum olacak bende onları bebek hareketi sanıyordum merak etme yanlız değilsin😅
Assya06 Egeligif çatı ağrısından dolayı yürüyüşse zorlaştı kiloda çok almadım aslında daha 9 kg aldık normal kiloda hamile kaldım bebeğimde çok iri değil ama son zamanlar zorlamaya başladı beni