Melek_moms yani normal bu haftalarda ayak şişmesi falan gün içinde aktifsen hareket ediyorsan belki bebiş o yüzden hareket etmiyordu sen hareketli oldugun zamanda hareket ediyorsa hissedemiyor olabilirsin bel ağrısı bendede var daha 18 haftalığım ama bel ağrısı var sizinde bel ağrısı olması çok normal son haftalardasınız bol bol dinlenin uzanın rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🌺