Busraayaz Ben de 16. Haftamdan beri hindistan cevizi yağı kullanıyorum katı halini almıştım. Şuan 33 haftalıgım hala oluşmadı çatlagım ama bakalım. 39 da bile çatlayan var. Garantisi yok bu işin. Çatlak oluşmaması için karnı içten de nemlendirmek gerekiyormuş bol su tüketerek. Ve salatalık yemek de faydalı tavsiye ederim.