Burcuyasa Kızlar merhaba gebeliğin kaçıncı haftası aile sağlığı merkezine kayıt yaptırdınız ve kayıt için ilk etapta ne sorudukar acaba ? Hazırlıklı gitmekte fayda var 🤷🏻♀️ Birde ilk gittiğinizde nasıl muayne oldunuz☺️☺️🥰
zezeyyy Burcuyasa öğrenir öğrenmez gittim tahliller yapılıyor muayene etmiyorlar genelde aşılarınız yapılıyor günü geldiğinde 🥰
maybeoneday Burcuyasa 2 aylıkken öğrenmiştim ben bebeğimi ve sağlık ocağından kendileri aradı öylelikle gittim bebeğin kalp atışlarına bakıyorlar. Kilo ve tansiyon ölçüyorlar. Aşı ve kontrol olucağın tarihleri yazan bi kağıt veriyolar.
Minnakhamis Burcuyasa tüp bebekle ikizlerime hamileyim 4. haftada gittik kayıt oluşturduk işte yaş kilo boy son adet tarihimi vs sordular bunlar geliyor aklıma 🤷🏻♀️ Aşı zamanım yaklaşınca yâ da kontrol zamanı yaklaşınca arayıp haber verdiler ☺️🌸 ilk gittiğimde muayene olmadım sadece kayıt açıp tansiyon ölçümü yapıldı ♥️
kucuktosbik27 Burcuyasa ben özele gittim ama 1 hafta sonra sağlık ocağından aradılar takip için sisteme gebe olduğunuz hemen düşüyor berde test yaptırırsanız yaptırın☺️ kiloya bakıyorlar kan idrar bakıyorlar d vitamini veriyorlar hemen doktorunuzu soruyorlar falan☺️
Esraesra1 Ben gitmedim 3. ayımda aradilar. Pandemiden dolayi telefonda kayit açtik. Boy kilo sigara icip icmediginiz esinizle kan gruplariniz.son kan tahliline bakiyor sistemden. Aklima gelen bunlar
smylmz Burcuyasa bende tüp bebekle hamile kaldım beni aramadilar her sağlık ocağı da aramiyormus. 8 haftalıkken sağlık ocağına kayıt için gittim boy kilo tansiyon baktı. Neler yememem gerektiğinden bahsetti aşı için gün verdi kağıda yazdı