Arkadaşlar ben 2,5 sene önce ışık beyde sezeryan oldum,şimdiki gebeliğimide Murat bey takip ediyor.
Ben ewime yakın olduğu için tercih ediyorum yoksa hem çok pahalı bi hastane hemde öyle ahım şahım avantajları yok 1. Çocuğuma ne hastane çıkışı ne biberon hiçbşy wermemişlerdi 2,5 yılda bşy değiştiğini sanmıyorum. Şimdi Murat hoca doğum paketi sundu içinde doğum ,9 kontrol, nst ler taramalar we kan idrar tahlilleri war