Mom81 Haftadayım adet gibi ağrılarım var bel ve kasıklarımda nefes alamıyorum özellikle geceleri normal mi bunlar
Biryigitannesi Mom81 canım üstte kalsın diye yazıyorum ilk doğuöum olacak bnmde bilgim yok ama burdaki arkadaşların yazdıklarına göre doğum sancısı da öyle oluyormuş
Ftmasanli Mom81 normaldiyr düşünüyorum aynı haftadayız geceleri uyumak bi hayal ona alıştım artık ama en ufak rahatsızlığınız olsa doktorunuzla bunu paylaşın derim
123alpseda Mom81 normaldir canım 31 haftayla 32 hafta arasında bile o kadar çok fark var ki insan ne kadar ağırlaşıyor bir anda
ymc0355 Mom81 ben de 34te yaşamaya başladım adet ağrısı gibi ağrıları doktor yalancı sancıların başlamış dedi
Biryigitannesi Ftmasanli yalancı doğum sancısı hissediyoeum bn de ama belimden ziyade kasıklarda oluyor sancı ondan demiştim canım bnde 37+6 dayım ama hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah heran herşey olabilir artık ☺️
Ftmasanli Biryigitannesi bnde de bu iki gündür olmaya başladı sanki ama affedersiniz 3-4güne bir büyük abdeste çıktığım için bağırsak ağrısı gibi de duruyor karnımda oluyor gibi ayırt edemiyorum yeni olduğu için 🙃
Hande-- Ftmasanli Demir hapinizi değiştirin kabızlık bendede oluyodu doktor toz şeklinde bı demir verdi bide hergun düzenli yürüyünce düzeldi bol bol da şu iciyorum
Cns_33 Mom81 bende 34 teym aksam kasik agrilarm vardi sanirm artk agrilar başlıyor doguma hazırlanıyor vucut
Mekselinda Mom81 bende korkuyorum sürekli tedirginim artık yemeği temizliği bıraktım neredeyse yatıyorum sürekli eğer biraz yürüyüş yapayım gece resmen inletiyor ağrılar sancılar en azından 37. Haftaya kadar dursalar bari 😔