22 haftalık gebeyim. 14. Haftadan beri kendimi biraz zorlasam ayakta çok dursam belim kilitleniyor resmen ya da normal zamanda sırt üstü uzansam kalkarken çok zorlanıyorum belimin ortadı kitleniyor kalıyorum öyle . Bu durum normal mi? Korkuyorum acaba fıtığım falan var da ben mi bilmiyorum diye