Benim hamileliğim en başından beri kaşıntım var krem kullandım gecmedi sirkeli suya oturdum her gün sirkeli suyla yıkadım kendimi o kadar sey yaptım ki camasır kaynattım ütüledim fitil kullandım ne yaptıysam gecmedi şuan 36 haftalığım hala kaşıntım var ara ara doktor fitil veriyor ama gecmiyor inşallah doğumdan sonra gecer tek umudum o onunla yaşamayı öğrendim