Hilalizgi Kızlar yazdan buzluğa attığınız yeşil fasulye bamya vs şeyleri tüketiyormusunuz bi sakıncası varmı ? Yazdan birsürü şey atmıştım buzluğa merak ettim yiyormusunuz sizde diye?
Minikasya Hilalizgi Neden olsun. Dondurulmuş gıda sonuçta. Mevsiminde tüketmediğiniz şeyler normal zamandada zararlı. Dondurulmuş tüketebilirsiniz.
Pemberuyam_ Hilalizgi Evet yiyorum. Bir sorun olacağını düşünmüyorum daha doğal daha organik zamanında koyulmuş yiyecekler sonuçta
kucuktosbik27 Hilalizgi market ürünleri sakıncalı canım onun duşında böyle bir imkanın varsa çok şanslısın ☺️ bende yazdan kalma domates soslarını menemenlikleri tüketiyorum mis gibş domates kokuyo valla iyikide yapmışız diyorum☺️
Hilalizgi kucuktosbik27 kesinlikle bende yazları buzluğa atarım hep taze taze kışın bulunmuyor bulunsa bile organik olmuyor 🤗
MucizeAnnesii Hilalizgi yemek için attık dolaba 😀. Ben şuan sebze almıyorum hatta . Yeşil fasulye bezelye bamya dolma hazırlayıp koymuştum onları tüketiyorum çoğunlukla. Arada ıspanak felan alıyorum pazardan
Hilalizgi MucizeAnnesii öyle tabi normalde bende yiyorum ama hamilelikte sakıncası varmı diye sordum 😊
ratatosk Hilalizgi Dr um hazır dondurulmuş ve hazır konserve olmadığı sürece kendi yaptıklarınızı yiyebilirsin demişti
Duygus97 Hilalizgi daha bugün akşam yemeğine buzluktan fasulye yaptım mis gibi de tazecikti valla bu zamanda da zaten sebze kısıtlı fasulye falan hem fiyatı yüksek hem de hormonlu tabii. Size de afiyet şifa olsun yapın yiyin Bi zararı olmaz inşallah 🤗