merhaba ben 107 ile hamile kaldim ilj haftalar diyetisyene gittim kilo veremedim ama stabil kaldim.suan 36.haftadayim 5 6kilo civari aldim cocuk zaten 2.5kilo civari.asla korkmayin sadeece tek tavsiyem abur cuburu yemeyin.dikkat edeceksiniz malesefki bizim durumumuz bu.geceleri yemej yemeyin buhaftalarda acikma olmaz kandirmayin sakin kendinizi😊33 34.haftadan sonra acikmalar basliyo ozamabda yogurt elma falan yiyerek yatiyorum.ilki normal dogumda buda ijsalh normal olcak hersey yolunda yani.ekmek bi muddet tahilli falan kullaninbeyaz ekmek son aylarda yiyin yiyeceksenizde.sormak istedoginiz birsey warsa cvplarim seve seve