Doğumumu travmaya çeviren zat. Kendisini sağlık bakanlığına da şikayet ettim savunması falan alındı falan filan ama devam ettirecek vaktim falan olmadı. Doktorlar sitesine yorumumu yazmıştım baya da uğraştım düzelttim ama silmişler sonra. Cinsiyeti yanlış bildi 16 da %99 diyerek. Son 3 gün nişan benzeri kanamam oldu çok tersti doğumda çok ilgisizdi epiduralsiz yapamazsın doğuramazsın bebeğin ölür ıkınmayı bilmiyosun epidural epidural diye beynimi yedi. Köprücük kemiği kırığı ve kocaman kesiyle doğumum bitti şükür ama eşim çok destek oldu. Ebelerden de hiç memnun kalmadım. Çok ama çok pişman oldum. Memnun olan çok kişi var ama doğumda tek suçum olssa o davranışları haketçek bunları yazmazdım. Paramla rezil oldum ebelerden doktordan azar işittim durdum