Birtane2307 Muserref15 normal cunku herkeste ayni seyler olacak diye bisey yok bu aralar kasık agrilarin ve gogus agrilarin başlayabilir yerlesiyor diye ama agrin cok olmayadabilir mesela benim bulantim veya hicbir belirtim yok sadece başlarda yumurtaliklarm agriyodu o kadar
Gulhan3291 Muserref15 9+6 yiz cok sukur oyle bi belirtim olmadi bence seninkide normal. Benim sadece gogus hassasiyeti ve ilk baslarda adet olcakmis gibi agrim oldu
Haticeylm Muserref15 bende 6+0 im bemde sadece göğüs hassasiyetim var arada kasıklarıma sancı giriyor benimde belirtim gitti önceden bel ağrısi ve batması yaşıyordum inşallah salı günü kalp atışını duyucam
Muserref15 Evet benimde göğüs acım vardı su an eskiye göre daha iyi kasık agrılarım vardı geçti bi sıkıntı yoktur bebekte değil mi Çarşamba kalp atışı icin gidecegiz
Eliiiiiiffff Muserref15 canım bende hiç bulantı olmadı bendede belirti yoktu hatta ilk üç ay adet olacak gibi sancım vardı hep şüpheliydim acaba değil miyim ki diye 😀