Dlkelc09 2prensesannesi1 3. Ayım.bitince rahatlamstm ben. Acı tatlı ekşi her şeyi yiyebildim hatta 6. Ay bitince bende bittim tabi bitmeyen geniz yanması gece yatarken hele çok zor bulantı kusmada geri geldi
Esra23sare Ya kızlar ben daha çok yeni gebeyim 5+4 ama şimdiden başladı bulantı çok kötüyüm özellikle ellerim çok kokuyor akşama kadar kaç kere yıkıyorum çok kötüyüm ya😕
T-aksoy Salatalık, yoğurt, limonlu su veya soda limon, leblebi, çubuk kraker hatırladıklarım bunlar bende 4 ay çektim. Tez zamanda kurtulursunuz inşallah.