E-K-D Zala 😂 iyi olmaya çalışıyoruz bazen doğuracakmış hissi veren baskılar oluyor tedirgin olmuyor değiliz. Hazırlıklar bitti sayılır ufak tefek işler var erken gelmezse tamam olucaz :)
Busra34ybg Zala hersey hazır bi yerleştirmem kaldı kargolarım var onları bekliyorum 1 nisan doğum için gün aldım heyecanla bekliyorum 😊
Zala E-K-D sağlıkla vaktinde gelsin minnoş. Bnm minnoşum erken gelcek teyzesi gebelik zehirlenmem var