Hayırlı akşamlar🤗Böyle post yakın zamanda yine açmıştım ama içim hiç rahat etmedi tekrar açtım o yüzden🙈26 haftalığım doktorumdan memnun kalmadığım için değiştirdim ve ilknur gezgin kuşçu’ya başladım daha bir defa gittim.Çok sıcakkanlı çok ilgili geldi çok memnun kaldım ilk gidişte.Fakat sonra burda tesadüfen onun doğumlarıyla ilgili olumsuz yorumlara denk geldim.Doğumdan sonra kanama sancı şikayetleri çok oluyormuş,Bir doğumunda narkoz fazla verilmiş kadın yürüyememiş bebek felçli kalmış gibi yorumlara denk geldim.Tam iyi bir doktora denk geldim derken içime ister istemez şüphe düştü ilgisinden sıcakkanlılığından dolayı vazgeçmek de istemiyorum ama doğum da bu tarz sıkıntıları yaşayanlardan biri de ben olurum diyede korkmaya başladım.Tabi takdiri ilahi olacağı varsa başka doktorda da olur ama içim huzursuz karar veremedim devam etmeli miyim değiştirmeli miyim?Birde beyhekim hastanesinde doğuma sıcak bakılmadığı yorumlarına da denk geldim fakat birçok tanıdığım orda doğum yaptı hastane açısından şikayet duymadım kendilerinden.Kontorolüme kadar karar vermeliyim ilknur hanım hakkında siz annelerin bilgilerini düşüncelerini izlenimlerini de öğrenmek istiyorum😌