Bende şuan 12 haftalık tüp bebekle ikizlere hamileyim 6+3de benimde kanamalarım başladı hala dahada devam ediyor ara ara yoğun ara ara lekelenme şeklinde korkma sakın rabbim sana bağışlasın evladını bende progestan ve kan sulandirici kullaniyorum hergun hala düşük tehlikem var hep uzanıyorum