Berrinsahinn HErkes kendine göre doğru olanı söyler. Bu sorunun vebası kişisel tercihtir herkesin acı eşiğine göre değişir. Ama benim fikrim hayatta para verseler normal doğuramazdım, doğurmak da istemezdim. İlk bebeğimi sezeryanla doğurdum 2-3 gün sonra çok çok iyiydim. Bu bebeğim de sezeryanla doğacak, zerre korkmuyorum. Bence sezeryan daha rahat.