Gulyidiz sen 2 gün kalacak gibi hazırlık yap canım kontrolde doktoruna da sor prosedür ne diye. Kimi hastaneler standart iki gün kaldırıyor. Kimisi bir gün ben ilk doğumdabir gece kaldım sezaryen oldu. Akşam 18 de doğum yaptım öğlen 12 de çıktım 24 saat kalmadık ama gece hastanede geçti. Mesela şimdi ikinci doğumum olmasa hastanede 2 gece kalmak isterim. Hastanede serum ve ağrı kesici daha rahat ama şimdi evde beni bekleyen bir bebeğim var ne kadar çabuk eve gelirsem o kar