bellaks Arkadaşlar bebek kıyafetlerini yıkamak için marketten temin edebileceğim bir deterjan markası var mı ve kaç derecede ya da hangi programda yıkadınız bebişlerin kıyafetlerini ? 😊
mlkkk bellaks bebek kıyafetlerinde 30derecw ibaresi var aslında ben 60la yıkamak istiyordum ama muhtemelen çekerler diye yıkama talimatına uymak gerek zaten ilk kez yıkanacaklar kir değil diye teselli ediyorum 😅 uni baby düşünüyorum ben canım
Demiralpmoms bellaks ben Migros’tan minies in sıvı bebek deterjanıyla yıkadım öyle bi kokusu da yok içeriği temiz. 30 derecede yıkadım ben
aannepandaa bellaks benngranülmsabunla 30öderecede yıkadım zaten ilk yıkama sadece tozu gidecek. Brbek programları var 3 saat. Küçülür rengi feln gider yazık. Granüller kalıntı olursa 2. Durulamayı yaptım. Yumuşatıcı kullanmadım. Sonrada ütüledim.
Sulleersoy Ben granül matikle yıkayacağım sıvı deterjanların bir çoğu aşırı kimyasal içeriyor temiz içerik olanlarda fazla pahalı. Çok yüksek derecede yıkamayı düşünmüyorum makinanın bebek ayarı var onda yıkayıp. Kazanlı ütüyle ütüleyeceğim hepsini inşallah
kucuktosbik27 bellaks ben green clean aldım içeriği temiz diye. Çok önerdiler. Bide duru toz sabun varya onunda içeriği temiz marketlerdede var onuda kullanabilirsin instagramda@mühendisoğlu var onun önerilerine göre bakıyorum genelde. Mesela unibabynin ıslak mendillerinin içeriği değişmiş almadım oyüzden sleepy aldım yenidoğan.
Gokceeeee-_ bellaks Ben de duru granül matik almayı düşünüyorum bakalım 30.haftaların içine gireyim o zaman alıcam mis gibi 30 derecede yıkayıp ütüleyip çantamı hazırlıyıcam nasip olursa