Bu aralar sık halsizleşmeye başladım , tansiyonum düşer gibi halsizleşiyorum ama tansiyonum da normal ölçüp bakıyorum. Demir düşüklüğüm var ilaca başladık zaten ama bu halsizliğimin sebebini çözemedim. Uygulamada okumuştum 1.trimester de yaşadığımız sıkıntılar 3.trimester de geri dönüyormuş. Var mı aranızda benim gibi halsizler ? Sanki düşüp bayılacagım mide bulantısı da cabası..