Nurcakmakk Writebirds benimde 15-18 temmuz dedi burdaki doktor ama oğlumun keyfi ne zaman gelmek ister bilmiyoruz teyzesi 😁😁😁
Writebirds Nurcakmakk oy maşallah benim için de valla olması gerektiği günde sağlıkla gelsin inşallah Ballı lokumum 💙
Nurcakmakk Melih_funda Rabbbim hayırlı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin kuzum muane ve doğum ücreti ne kadar acaba biliyormusun ☺️
Melih_funda Nurcakmakk çok çok amin cümlemizin kucağına vermeyi nasip etsin rabbim inşallah muayene önceden 90dı ama geçen gittiğimde 115 verdik baya şaşırdım fiyatlar yükselmiş doğal olarak doğum da yanlış hatırlamıyorsam 3000 küsuratlı birşeydi 🥰🤲🏻
Nurcakmakk Melih_funda ben herhalde böyle doktor aramaktan en sonunda evde dogurcam 😁😁😁 kaç haftaliksin canim
Melih_funda Nurcakmakk henüz çok yeniyim 8. Haftaya girecem Allah’ın izni ile sizde umarım en iyi doktorunuzu bulursunuz 🌸🌸
Nurcakmakk Writebirds amin inşallah kuzum diyorum ki dogsada biran önce koklasam öpsem küçük bıdığımızın cinsiyeti ne 😍❤️
Nurcakmakk Melih_funda ayy kusman bulantin vardır şimdi senin Allah yardımcın olsun eğer varsa ben 13 haftaya kadar çektim çünkü çok kötüydü
Melih_funda Nurcakmakk çok şükür 6. Hafta berbat durumdaydım doktorum prilam yazdı çok çok iyi geldi yeniden doğmuş gibi oldum ama sabaha karşı etkisi geçince yeniden başlıyo uykumdan uyandıracak dereceye geliyor sabah 5-6 gibi ayaktayım bulantılar için
Nurcakmakk Writebirds oy ben onu yerim inşallah sağlıklı bir şekilde doğsun paşam 🙏🏻💙 bu sene hep erkek herhalde 😁🤣🤣
Ayyildizmom7 Merhaba kızlar bende Uncalı da oturuyorum ama arkadaşlarımın tavsiyesiyle vitale de Koray Duman’a gidiyorum. Çok sakin bir doktor muayene ücreti 135 doğumu henüz konuşmadık daha 8 haftalığız. 😊
Nurcakmakk Ayyildizmom7 rabbim hayırlı bur şekilde doğum yapmani nasip etsin kuzum inşallah konuş doğum ücretini sonradan pahalı derler valla
Minikkus00 Ayyildizmom7 canım Koray duman in renkli usg si var mı ? Benim bebekte kalpte parlaklık böbrek genişlemesi var denildi şehir dışından geldim antda bir dra gözükmek istiyoruum ayrıntılı inceleyip bakacak renkli resim falan veriyor mu mesela canım ????
Nurcakmakk Melih_funda bende zofer kullandım kuzum seni çok iyi anlıyorum ona rağmen günde en az 2-3 kez kusuyordum yediklerimi heleki yarım saat olmadan çıkarıyordum çok kötü birşey ya 😔😲
Ayyildizmom7 Nurcakmakk teşekkğr ederim canım inşallah 🙏 aralıkta doğum yapan arkadaşım sezeryanı 3000 e olmuş şimdi 3500 diyorlar normal doğum daha uygunmuş fiyat olarak. Bende normal doğum olsun istiyorum kısmetse
Nurcakmakk Writebirds evet teyzesi benimkide ballı bir kaymak Göktuğ bey gelicek bakalım nasıl birşey olucak afacan 💙😁😁
Srd Nurcakmakk indirimli hali 202 TL ama doğum ücretini şimdilik. Bilmiyorum sonraki kontrolde öğrenicem