Ysmn029 ben suan 5+5 gunluk hmaileyim pihtilasmam var,bundan once 2 deda kimyasal 1 defa bos gebelik yasadım,bu gebeligimdede kanda beta hcg 52 ciktiginda hemen oksapar 6000,coraspin,prednol,progestan,vitamin kan ilaci kullanmaya basladim.insallah faydasi olur.