Obenimdunyam Benim de son 4 günüm kaldı 6 yıllık evliyim ilki hemen oldu bi düşük yaptım 8 aydık bekliyorum bu ay çok umutluyum göğüs hassasiyetim var bi de akıntım
Trabzon6161 Obenimdunyam belirtilerimiz aynı ınsaallah bu ay tutar inşallah gogsum koltuk altıma doğru cok acıyor ve süt kıvamında akinti var
Peliiin hilaleee prolaktin değeri anormalse o sebep oluyordur canım onu göster sen bir ann önce düşük felan oldu mu hiç
Jasminnnnnn gel_artik_bebegim bendede pko var ve prolaktin yükseldiği vardı klomen kullandım bu ay heyecanla bekliyorum 5 gün kaldı benimde doktora gitmeme vucudumda çok değişik şeyler olmya başladı sanki psikolojikte olabilir bilmiyorum 3 gün kasık ağrısı yanaklarımı ateş basıyor vucudumun bir anda sıcacık oluyor bugunde dudaklarıö kurumuş :) neler olucak bakalım
Zeyneep7 Birsen2906 benim de 9 gün var bel ağrım başladı bugün aşırı şekilde bu kadar erken bir belirti görülebilir mi acaba
Birsen2906 Gazel7 ilk gebeligimde bende çıkmışti ama bunda pek belirttim olmadığı için adetimi beklemek istiyorum a işte sabretmek zor 🙈
Birsen2906 Zeyneep7 belki erken belirti vereli ilir vucunudunuzu tanisiyosunuz sonucada böle ağrı günlük hayatta yasamiyosaniz belkide tutmuştur 🤗
Gazel7 Birsen2906 aman kuzum yaa sabrına günah test 5 6 tl yap gitsin ben hamileyim ama can sıkıntısı fazla olsan son 1 testim vardı bugün onuda yaptım 🤣🤣🤣
Zeyneep7 Birsen2906 inşallah bir düşük yaşadım Aralık ayında da onda da böyle ağırlarım olmuştu ama ne kadar önceydi adetten hatırlamıyorum onda da zaten adetime 3 4 gün varken betam 498 çıkmıştı
Birsen2906 Gazel7 🤣🤣🤣🤣 ama seninkide tam can sıkıntı olmuş 🤭 elimde testi yok eczane acikmidir ki acaba, 🙈