gzdeozss bunu bilemem ben tabi en iyisi doktorunuz bilir benim patoloji testi falan herşeyde yapıldı bir sorun çıkmadı bir ay demesinin sebebi de rahmin kendini toplaması için di her doktor farklı söylüyor burda çoğu kişi ilk adetten sonra deniyor ya da 6 ay bekleyen de var ne olur olmaz doktorun dediğine uyun siz