Msydn6 Defnenaz2766 Benimde 2. Bende korkuyorum benimde sezeryan🥲 Demekki kaçıncı doğumun olursa olsun insan her seferinde sanki hiç doğum yapmamışçasına korkabiliyor😪 sağlıkla kurtulun inşallah 🤗
serenty_123 Defnenaz2766 4 üncü kez mi sezaryen olucaksaniz benimde 2 sezaryen birde aynı kesi üzerinden kist ameliyatım var 17 haftalık hamileyim bende tedirginim nasıl olur diye
Geceyegunes Defnenaz2766 merhaba instagramdan drtunaakçal a bir bakın Urfa’da görev yapıyo ve geçen aylarda bir kadının 8.sezaryenini yaptırdı burda çok yaygın 5 6 7 Allah’ın İzniyle bişey olmaz içinizi ferah tutun doktorunuza güvenin
Defnenaz2766 Msydn6 evet doktorlar riskli dıyorlar bazı doktorlar 5 .sezeryan olan bile var dıyorlar kime inanacağımı bilemiyor insan
Emirle Defnenaz2766 4 sezeryan normal diyolar bildğm kadaryla 5. Yi duymadım en son doğumunuz ne zamandı
Gul_meftun Defnenaz2766 benim doktorum öyle demedi ama hiç sorun değil yaparız dedi kendisi perinatalog ve Prof doktor tecrübeli bi doktordur. 3. Doğumumu onda yapmıştım ben rahmin 4. Ye müsait demişti hayırlısı ne olacak bakalım
Yarendeniz Emirle bende 3. Sezeryan olucam diye çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı gayet rahat geçti çabuk toparlandım üçüncü gün biseyim kalmadı 10 gün oldu doğum yapalı hiç korkma
Emirle Defnenaz2766 komşum 4. Sezeryanını oldu çokda iyi geçirdi. Arada 5 sene var sizinde Allahın izniyle bi sıkıntı olmaz
serenty_123 Defnenaz2766 yani aslında söyle ilk oğlumu 2005 yılında sezaryen doğum yaptım 2010 yılında açık yara kist ameliyatı oldum sezaryen kesiği üzerinden (karından yani) 2019 da da ikinci oğlumu sezaryen oldum malesef ölü doğum yaptım şimdi kızıma 17+3 haftalık hamileyim bilmiyorum nasıl geçicek ameliyatım korku içindeyim çünkü vücudum yağ dokusu olmayan bi vücut malesef
serenty_123 Defnenaz2766 evet cnm öyle olucak yağ dokumda yok bakalım nasıl toparlanacagim kilo da almadım daha nerdeyse 18 haftalık olucam
Gul_meftun Defnenaz2766 biri de benim 4. Sezaryenim olacak nisan ayında biraz korkuyorum biraz korkmuyorum değişik bi duygu 😃
Gul_meftun Kendinizi korkutmayın benim doktorum yabancı bi bayana 7. Sezaryenini yaptırmıştı İnşallah bizlerinki de güzel geçeçek ben güzel düşünüyorum 3. Den bi farkı olacağını sanmıyorum.sizde güzel düşünün güzel olsun