AysennHED Babybaby12 ben özgür beyde doğum yaptım her ay kontrole gittim spinal sezeryanla doğum yaptım çok rahat geçti tavsiye ederim hemşireler çok efendi birebir ilgilendiler
badehandeyldz Burcu-2910 kızımda Gül Demirtaş vardı ondan çok memnundum medline hastanesine geçti malesef . Hastaneden de memnun kaldığım için devam ettim şuan Tahir Hakan bey gittiğim doktorum Buda iyi ama doğumda neler olur bilmiyorum
Meryemsaban AysennHED doğan hoca mı yaptı acaba size spinali bu hafta doğum yapacam inşAllah ama korkuyorum. Spinal anestezi önerdiler fakat herkeste bel ağrısı ve baş ağrısı şikayeti var sizde oldu mu bu şikayetler?