Bestofatma Asla yaptığım yemekleri zevkle yiyemiyorum. Bulantım yok ama bişi yiyesim gelmiyor. Bu durumu nasıl aşabilirim. Aranızda buna çözüm bulan yada hangi haftada geçti hadi gelin münakaşa edeliiiim🔆
minikprensimmm123 Bestofatma 7+1 deyim acayip bulantılarım oluyor gün boyu ve ne yesem 2 gündür de kusma başladı ama bunlar bile beni mutlu ediyor iki kaybım var şimdi bu bulantı bile bana güzel geliyor 🤣🤗🤲
minikprensimmm123 Bestofatma Sen kaçıncı haftandasın canım yemeği başkası yaparsa yiyorum bende ama bulantı dan dolayı fazla yiyemiyorum
Fatos_teke46 Bestofatma bnmde öyleydi hatta şu aralar Canm ağır yemek bile istemiyordu neyseki bulantılarım azaldı hem Canm ne çekse onu yapıp yiyebiliyorum anca yada sipariş veriyorum bu şekil karnımı doyurabiliyordum 🥰
Bestofatma minikprensimmm123 ben şuan tam 12+0 bende başkasının yaptığını yemek isterdim ama ingilterede olduğum için yapacak kimse yok😭
Eses123 Haftadan bu yana ne yemek yapabiliyorum nede doğru düzgün yiyebiliyorum. Yemek yemek zulüm gibi. 36. Haftadayım hala bulantılar devam.
minikprensimmm123 Bestofatma Ay canım benim ya sen baya uzaktasın bende şans eseri eşim çalışıyor annemin yanında kalıyorum
Fatos_teke46 Bestofatma aynen 😁 özellikle pirinç pilavi yiyemiyorum tiksindim ya çorba yada makarna zor yiyebiliyorum 🥺