cipiti Premsescik bende arada içiyorum bu postu gördüm kalkıp yapacağım şimdi bugün hiç icmemistim 🤭🤭
neslikay Premsescik Türk kahvesi tabi ki tüketiliyor :) bir fincan falan sıkıntı yok kararınca olduğu sürece herşey yenip içiliyor