Benimde ankastre var cam süt taşırdım ocağın içine girdi üstüne bi şey koysam ısıdan yine sarı oluyor Vidaları çıkardım ama sokulmedi Arçelik başka markada mi çıkıyor acaba video da görmüştüm ben mi yapamadım bilmiyorum yapan varsa yardım olabilir mi