26 haftalığım, bebeğin hareketlerini 18.haftadan beri hissediyorum şu sıralar sürekli kasıklarıma vuruyor hep kasıklarımda hissediyorum afedersiniz nerdeyse vajina bölgesinde hissedicem .Bu normal mi bu haftalarda?Sizlerin nasıl oluyor?Hafta ilerledikçe mi yukarıda hissedicez birde güçlü tekmeleri yok pek derinden hissediyorum genelde bazen de daha belirgin.Normal mi bunlar nasıl olması gerekiyor?Doktoruma sormayı unuttum kontrole 3 haftam var daha