Ebrukaraman Kızlar ben istanbuldayım bilem bilir bağcılar medıcıne hastanesine gidiyorum 13 haftalık hamileyim ama eşimi odaya almıyolar koronadan dolayıymış daha kalp atışını dinleyemedi ve ilk bebeğimiz biz çok üzülüyoruz var mı böyle bi durum yaşayan?
Busbus58 Ebrukaraman evet ben hiç gitmedim eşimle . Tek başıma gittim hep. Kalp atışınıda video çektim öyle dinledi
Pamugunannesi1 Ebrukaraman Bizde de yasak ama doktora rica ediyorum kapıda duruyor eşim bakıyor dinliyor görüyor size öyle bir şans vermiyorlar mı adama yazık bebeğinin kalbini duyamamış daha
Aygul01 Ebrukaraman hahaha canim benim eşim cocugumu dogumdan sonra odada gördü. Senin suan yaşadığın durumu memleket bir senedir yasıyor 😅 kimseyi almıyorlar gerci hastaneden hastaneye değişiyor ama çoğu almıyor 💕
Bayburtlugelin Ebrukaraman her yerde aynı herlde benimde eşimi almadılar bende bayburttayım üzülmüştüm ama kime sorduysam almıyorlar dedi
Ebrukaraman Busbus58 benim de aynı şekilde ama çok istiyo canlı şekilde duymak doktorlarda saolsun hiç yardımcı olmuyo 😞
Annekutay Evet bizde ilk kolon hastanesine gitmiştik hiç kimseyi almıyorlar sonra hastanemizi değiştirdik şimdi sayılı günlerimiz kaldı
Mervesavas Annekutay hangi kolan hastanesi? Bende gidiyorumda hatta ultrasonun oldugu bolume esim cekingen davranip uzaktan baktigi halde buyrun gelebilirsiniz diyolar iki doktor degistirdim ikiside izin veriyordu
Ebrukaraman Pamugunannesi1 söyledim vermedi çokta ıstar ettim ilk bebek diye bide işten iZin alıp gelmişti ama giremedi 😞
Annekutay Ebrukaraman evet canım aldılar koç üniversitesi Hastanesine gidiyoruz şimdi bi sıkıntı yok alıyorlar
Pamugunannesi1 Ebrukaraman Çok kötü durum eşinde bir problem olsa(korona) yani zaten sende olurdun 2 dk baktırsa ölmezdi ya çok saçmalıyorlar bazen tamam sağlık için herşeyde sen eşinle aynı yatakta uyuyorsun zaten ağızda maske var alt tarafı ultrasonda bakıyor bazen gerçekten sinir bozucu oluyorlar
Roserose1 Ebrukaraman merhaba doktorunuz kim acaba bende oraya basladım suan. Öncesinde özel muayneye gidiyordum orda eşim benden önce giriyordu ama burda yasakmıs
egemommm Pamugunannesi1 katılıyorum sonuçta aynı evden geliyoruz, bizim doktor Allah’tan alıyor da hep geliyor yanımda bir de video çekiyor eşim. Detaylı ultrasona başka bir yerde girmiştim orda almamışlardı eşimde üzülmüştü bizimde ilk çocuk bir kayıptan sonra herşeyi merak ediyoruz
Ebrukaraman Roserose1 canım fatma türkan ayan doktorumuz Roserose1 canım fatma türkan ayan doktorumuz
Mavis06 Ebrukaraman canım ben devlette takipliyim ama özelde de bir doktor var arada gittiğim eşimle gideceğim zaman ona gidiyorum cinsiyeti görmek için birlikte gittik saolsun eşimi de alıyor her gittiğimizde çok kısa kalp atışı da dinletiyor geçen hafta da renkli ultrason alalım die tekrar özele gittik saolsun yine aldı eşimi çok güzel fotolar verdi hem normal hem renkli ve yine kalp atışını dinletti. Bence sen de özelde bir doktor bul bazı doktorlar alıyor içinizde kalmasın eşim muayeneye gelince çok mutlu oluyor
Goknur1410 Mavis06 renkli ultrasyon nasıl oluyor cnm bende özele gidecem renkli ultarasyon için ne demem gerekiyor doktura mi diyecem yoksa ücreti farkli mi ödemem gerekiyor kizim çok istiyor belirgin bi ultarasyon fotoğrafı
Hilalsny Ebrukaraman kuzucum bu hastane ozel mi ? Ozellerde aliyorlar normalde. Birde madem boyle bi duruk var bir sonraki kontrolunde videoya ceksene kalp atislarini yazik adama oda gormek ister. Benim dogumuma 13 gun kaldi ve ilk muayeneden berinher muayeneye birlikte gittik ilk hamile oldugunu ultrasonda gormek keseyi gormek bebegi gormek heleki kalp atislarini duymak bambaska duygular. Biz kalp atislarini duydugumuzda esimle goz goze geldik ikimizinde gozleri doldu. Yazik adami bu duygulardan mahrum birakma. Videoya cek o sekilde gorsun en azindan
aannepandaa Ebrukaraman ben özel muayeneye gidiyorum. Her anında yanımızda babamız 😍 bu arada o hastanenin yönetici asistanı kuzenim 🤭
Pamugunannesi1 egemommm Yani almaları gerekli tamam herşey sağlığımız için ama bişey olsa zaten hastaneye gidemeyiz sizin eşinizi alıyor ne güzel bende şükür ediyorum buna da 😇 kapıdan da olsa bebeğimizi görüyor çok şükür herşeyine şahit olduk eşimle 🙏🏻 Detaylı ultrason da bakalım nolcak 🙈
leylosule Ebrukaraman ben 35.haftadayım ilk bebeğimiz ama eşimi odaya hiç almadılar hep video fotoğrafla idare ettik. Ben de başta çok üzülüyordum ama napalım şartlar böyle gerektiryor
Hilalsny Ebrukaraman hakli adam yani. Baska bi hastaneye gitmeyi düşünebilirsiniz sanirim baska secenek yok gibi
aannepandaa Ebrukaraman teyzem yani kuzenimin annesi 1 aydır orada hastanede biz bile ziyarete gitmiyoruz. Koronadan dolayı kendi ailemiz için bile kuralları delmiyoruz. Çok üzgünüm. Ben böyle olacak diye özel muayeneyi tercih ediyorum.