Asli10 hilal-a ben ilk 4 günü başladım çok hafif bir şekilde ıtri bebe aldım bir iki damla damlatıp aspiratörle çekiyordum burun temizliği çok önemli dikkat et
Ozge0634 hilal-a sadece serum fizyolojik sık çekme dedi doktor 51 günlük hala öyle yapıyorum hiç sıkıntı yaşamıyoruz
Haticearen hilal-a bende sadce serum damlatılmasi gerektiğini biliyorum ben mustela burun temizliyici serum.aldim
aannepandaa Asli10 yeni doğanlarda burun aspiratörü önerilmiyormuş. Geçen bir çocuk doktorunda. Dinlemiştim.
Candice07 hilal-a hastanede yaptırabilir miyiz bu işlemi. Ben hayatta yapamam. Benim bebegim suan 6 gunluk. Biraz hırıltısı var da