black8 Kızlar yardım edin nolur çok şiddetli bel ağrım var, evet biraz evi toparladım bir de yemek yaptım yani çok iş yaptım sayılmaz ama sol bacağıma basamıyorum, uzanamıyorum, bacağımı uzatamıyorum 😖
ysfali06 black8 temizlik yapınca ya da çok ayakta kalınca bnde de oluyor dinlenince geçiyor biraz dinlenin geçmezse doktora danışın mutlaka
black8 Mommmyyy senakhrmn Ya işte böyle bazı günler öyle bir vuruyor ki bu ağrı, ne ayakta durabiliyorum, ne oturabiliyorum ne uzanabiliyorum, çıldıracağım. İlk gebeliğim acaba doğum ağrısı böyle mi başlıyor diye düşünüyorum. Allah yardımcımız olsun
black8 senakhrmn ay çok kötü gerçekten, bak duşa girdim vücudumu yıkadım sıcak suyla sabunladım belimi bacaklarımı biraz azaldı ağrı lütfen çok ağrın varsa sen de hemen yap çünkü ayağıma basamıyordum, uzanamıyordum
Yasmink Kızlar ben de az sonra 34+ 3 olucam bugün baya evde bişeyler yaptım arada dinlendim tabi çok çok yormadım ama kendimi vajinamın üst kısmına yani üçgen bölgeye ağrı saplanıyor neden sizce fikri olan var mı?
black8 Yasmink geçen hafta bende de olmuştu 1 gün, diken diken ara sıra batıyordu o bölge bıçak saplanır gibi, ben de bilmiyorum inan niye olduğunu ama ertesi gün geçti.