Taze-Anne28 Arkadaşlar karnımın ortasından kasıklarıma kadar giden dümdüz bir çizgi oluşmuş böyle leke gölge gibi. Kahverengimsi. Bu çatlak mı 😔
Mervensn1 Taze-Anne28 linea nigra çizgisi hamilelikte olan bir şey her hamilede olur bu diye biliyorum kahverengi çizgi eğer doğru anladıysam muhtemelen çatlak değil bebek doğunca geçecek 🌸
Hanz Taze-Anne28 hayir canım o gobek bagima giden bir cizgi o geciyormus dogumdan sonra catlak anlmaman imkansiz oluyor merak etme 🤦🏻♀️☺️
Taze-Anne28 merveklyc ayy şimdi google dan öğrendim linea nigra ymış adı doğumdan sonra da kayboluyomuş çok mutlu oldum ☺️
Pasiflora İlk gebeliğim de olmuştu çatlak değil içiniz rahat olsun doğumdan sonra baya takip ettim geçicek mi diye tamamen kayboldu şuan 2. gebeliğim bu sefer hiç çıkmadı