iremgun Zhraaltun bence bira daha bekleyin. Dış gebelikte genelde beta çok daha yüksek oluyor diye biliyorum tabi olmayadabilir. Ama bence görürsünüz pazartesi günü keseyi biraz daha erken gibi. İnşallah görürsünüz 🤲
iremgun Zhraaltun yaa evet yazdıktan sonra gördüm ama yorumu da silemedim. Çok sevindim hayırlı olsun🌸🌸
Zhraaltun Smanrsmsk61 amin canm benm Allah razı olsun icimedun hepniz su serptiniz pozitf bi seklde gttim zatn iicmde guzl hisler vardi cik sukur rabbm bos cevrmedi 🤗😍
vitamininannesi92 Zhraaltun gözün aydın arkadaşım 🙏🏻 Rabbim sağlıkla kucağına aldığın günleri de nasip etsin inşallah
Madi Gamze1duru canım ben sabahlar aç karnıma içerdim baş dönmelerim hep vardı o yüzden ilaçtan diyemem