Merve_Sa Canım hiç korkutmak istemiyorum ama lütfen Dr git 🙏 Ben ilk kızımda aynı şeyleri yaşadım gerçekten korkmadan Dr git en iyisi burdan kimse ne olduğunu bilemez bende önce enfeksiyon geçirdim sonra 2 damla damla kahve açık lekem.geldi hastaneye gittim 24 haftada erken doğum riskim oldu ve bebeğim aşağı inmişti hareketlerinde sorun yoktu yani hareket ediyor diye gitmemezlik yaoma hastanede yattım 10 gün sonra doğum yaptım ihmal edilecek bir durum değil 😍