Arkadaslar benim hamilelegim yogun midr bulatısı ve halsizlikle geciyor evde pek iş yapmıyorum hata hiç nerdeyse bugun sadece camasır katladım sonra camasırımda bi ıslıklık hissetim bi baktım kanamam gelmiş coook agladım hemen hastaneye gittim cok sukut kalbi atıyodu iyi oldunu düşük tehlikemin oldunu soyledi istirat etmem gerektini soyledi iyne verdi haftada birgun vurulucagım birde hap vardi sabah aksam bu surecte gunluk 2 pet dolusu kanaman gelcek dedi ama korkma bunun için buraya gelme 1 hafta sonra konturol dedi boyle durum yaşıyan arkadaslar varmı kanama gelmesi normalmı biriey olurmu 😩😭😭😭