Sareveannesi Merhaba anneler ve anne adayları ? Benim son 5 hergunn ortalama 45 dk yürüyorum squat ve plates topuyla egzersizler ağrılarım var ama aşırı değil 😬 Ne durumdasınız neler yapıyorsunuz ? Ağrı sancı var mı ? Hepinize eaglikli doğumlar dilerim🤲❤️🧿
hili61 Sareveannesi ayaklarımda ödem var ve 5 dk yürüsem ölüyorum o yüzden yürüyüş yapamıyorum. Squat plates hurma bunlarla takılıyoruz :) çatı ağrısı var dönerken ve kalkarken zor oluyor. Hakkımızda hayırlısı :)
G92 10 Mart olarak gözüküyor, hiç bir şey yapmıyorum 🙈 günlük 40-45 dakika yürüyordum eskiden, kardan dolayı durdurmuştum, şimdi tekrar başlamam biraz zor oluyor , ama evdeki tüm işleri kendim yapıyorum
G92 Sancı öğleden sonra baya olmaya başladı, cuma nst’ye girdim 25 civarında biraz sancı vardı, 4- Mart tekrar nst’ye gideceğim, bakalım bu sefer çıkacak mı sancı
Sareveannesi G92 sağlıkla gelsin inşallah cnm 🤲 Benim saliya kadar gelemzse suni .. ilk oğlumda suni 😎 benim kiler dünyaya kendi gelmek istemiyor . Ben nst 25 35 45 gördüm ama.ne gelennvar ne giden😂
G92 Sareveannesi teşekkür ederim 🙏 benimki de ilk bebegim 41 haftadan sonra suni ile doğmuştu, inşallah bu sefer kendi sancılarımla doğururum. Ama son günlerde biraz sabırsızlanıyorum, suni olsa bile razıyım artık🙏
Brcburcu Son 5 gün benimde . Yürüyüş baştan beri yapıyorum 1-1.5 saatsadece geçen hafta ara verdim bende kar nedeniyle. Bu hafta yine başladık. Hiç bir belirti yok. Ters duruyor hala kızım Çarşamba son kontrol hala dönmezse sezeryanla Perşembe doğacak hayirlisyla 🙏
Sareveannesi Brcburcu secde de durdunuz mu bide intagramda doktor Azer Aras Uluğ var onun sayfasını inceleyin sağlıkla gelsin🤲🧿
Sareveannesi Tugcemre08 evet yürüyüş cokmonemli rabbim sizede hayırlı doğumlar nasipnetsin inşallah 🤲