Ben tok kullandım öyle yazmıştı eczacı üstüne. Doktorum sevdiğin bir meyve suyuna karıştırabilirsin demişti ama zor oluyor biraz taze meyve sıkmak sürekli. İçmek kolay olsun diye demişti. Ben direk açıp içiyordum. Açmadan çalkalayın sadece. Beni rahatsız etmedi tadı. Üstüne mandalina falan yiyebilirsiniz demir emilimini arttırır. Kansızlık dert. 🤦♀️