EdanrAy yasemin333 bende ilk 3 ay kullandim daha sonra kullanmadim. Kan sulandirici kullanan arkadaşlarm var ama normal doğum isteyen de olmustu ilk defa duydum
Tatliskoo melikeyldrm_54 24 martta olucam bende inşallah cok korkuyorum bende ama yapacak bise yokk 😂
yasemin333 EdanrAy zaten normal doğum istemiyordum düşüncesi bile panik yaptırıyor başaramayabilirim ilk bebeğimi de kaybettik o yüzden riske atmak istemiyorum planlı sezaryen istedim direk.İğneyi bırakacağım gün belli olur en azından.
EdanrAy yasemin333 basiniz sagolsun. Benimde tüp bebek ile oldu doktorum banada riske atmayalım ama yine de senin kararin dedi
Glnsn Sweetlife sigortamiz spinali ve epidurali de karsiliyormus ben de en iyisi rahati hangisiyse onu yaptırayım diye dusindum😊
yasemin333 EdanrAy sağolun.Bebek ve senin için en iyisi hangisi ise ona karar ver hiç riske girme her şekilde bebeğimize kavuşacağız inşallah doğum şeklinin önemi yok🤗