Gzd38 36’dan sonra her hafta geleceksin dedi. 37’de gittiğimde çatıya baktı nst bide ben rica ettim ultrasondan bebeğin durumuna baktı ama aslında sadace çatı ve nst olacaktı 38’de nst ve ultrason muayenesi olacaktı. Haftaya gidicem yine kilosuna bakacak yine nst artık her hafta gidicem yani