Gezmis Kızlar nasıl gidiyor var mı heyecan normal mı sezeryan mı olcaksınz benim kız nazlı çıktı 40 olduk gelmiyor Pazartesi ya normal ya sezeryan bakalım hangisi hayırlısı ise o olsun saglıkla gelsin tüm bebekler 🙏🏻😍
maviruya Benim de bebeğimin eşinde yaşlanma var dedi doktor. P.tesi doktora gidicem eğer açılma varsa biraz daha bekler suni sancıyla alırız yoksa p.tesi sezeryanla alırız dedi korkuyorum belirsizlik var hiç sevmem 😭
Gezmis maviruya ayy benim gibisin sende belirsiz bende açılma falan varsa suni ile yoksa sezeryan🤦🏽♀️ Hakkımızda hayırlısı canım
Semakcy Gezmis korku çok ins panik yapmam iğne den bayılan biriyim ilk defa hamilelikte kanları verirken bayılmadım ins doğum sırasında da kendim de olurum sağlıklı gelsinler ins paxartesi gecesi güzel şeyler yazmayı umuyorum 🙂
Gezmis Semakcy inşallah sakince geçer senin içinde canım Pazartesi günü hepimizi için güzel olması dileğiyle 🥰🙏🏻
Gezmis ggsu hastaneye göre değişiyor sanırsam benim doğum yapacağım hastane istiyor 3 günlük geçerli boşuna hastane de yapmamak için devlette yaptım