EvliMutlu Arası çok yakınmış 😳 benimde bu ikinci gebeliğim 22 aylık oğlum ilki sezeryan buda sezeryan olacak 1 ay sonra , Türkiye uzun bir arası olmadığı müddetçe doktorlar riskli bulduğu için denemiyor bile ssvd yi orda nasıl yapıyorlar 😖 benim doktorum bana sezeryanlıksın zaten sancı çekmemen lazım çünkü rahmin parçalanır dedi 😣 sizinde kendi sancınız olsa bile çekmemeniz lazım değil mi korkutmak gibi olmasın ama bilemedim çok şaşırdım doktorunuzla daha detaylıca konuşun bence tabi yinede en iyi onlar bilir 🙄🤷🏻♀️ Hayırlısı olsun inşallah hakkınızda Rabbim sağlıkla kurtarsın 🌼