22 haftalık gebeyim çay içmeyi çok seviyorum çok açık içiyorum başlarda azaltmıştım çayı ama şimdi yine arttırdım içmeyi biraz. Su gibi oluyor içtiğim çay zararı yoktur o kadar açık içmenin diye düşünüyorum ama içimde rahat değil. Sizler içiyor musunuz çay?