Denizzz88 cansuyldz33 ben 30 haftayım şuan ama daha başlamadım hiç 32 de falan yaparım diye düşünüyorum
Zafsim0801 Benim 32haftam bitiyor kurutmaya yerim yok evde kurutmak istemedigimdeb kurutma makinam 15 gün sonra gelcek 35 haftalık falan olcak sizde geç mi kalmis olurum ya
Tugce11 Zafsim0801 canım ben içerde kuruttum çamaşırlıkta. Dışarda kurutmak istemedim. Bence çok bekleme eğer tek yapacaksan hem halin kalmaz hemde geç olur ne olur ne olmaz yani 🤷🏻♀️
Zafsim0801 Denizsmomm aaaa Nazk aaaa ama anti alerjik özelliği olduğundan aksine toz parçaları oluşmaması için atiliyo diye biliyorum ama
Denizsmomm Zafsim0801 ben de özellikle kurutma mak aldım bebek ürünlerini hijyenik kurutma programı İçin. Hatta her kurutmada 2 avuç toz çıktığını görünce hiç böyle bir şeyin önerilmeyeceğini düşünmemiştim.